onsdag den 11. januar 2012

Toiletkø-scenen

Jeg stod i kø til toilettet sammen med Lars Skinnebach han spurgte: kender vi hinanden? jeg sagde nej jeg har bare læst dine bøger, han sagde nå men det var bare fordi du sagde Lars og så sagde jeg noget mere men jeg spekulerer virkelig over om det så var upassende at tiltale ham Lars tidligere da jeg ville spørge ham om noget men hvad skulle jeg have sagt hr. Skinnebach eller var det fordi han virkelig ikke vidste om det var sådan at jeg kendte ham, måske møder man så mange mennesker når man optræder som digter at man kan komme i tvivl om hvem der er venner og hvem der er ansigter venner selvføgelig forstået i mest ubetydelige forstand som et menneske hvis henvendelse man burde have visse forudsætninger der har med genkendelse at gøre for at besvare, men jeg var bare et ansigt og det var i grunden ubehageligt at blive konfronteret med en man mener en masse om men som ikke mener noget tilbage om en det er en foruroligende vægt at stå med i øjeblikket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar